Thursday, March 17, 2011

Solely Seoul Garden

Dah lama nak merasa self-service steamboat and BBQ grill dining. Dihidangkan secara buffet, kita boleh memilih lebih daripada 10 jenis seasoned and marinated meats terdiri dari beef dan chicken. Selain bahan-bahan biasa untuk menikmati steamboat, restoran ni menyediakan apa yang tak pernah ku rasa. Ianya 'coffee marinated chicken and beef'. Bila diBBQkan, memang terasa sangat coffee bila memamahnya. Sangat lembut dan sedap.

Dishes lain adalah seperti biasa. Ada sotong, udang, segala jenis fish dan meat ball dan fish cake, sayuran bayam dan kangkung selain pelbagai jenis mee. Tak perlu dihurai panjang, segala terurai melalui gambar terlampir.

Mrs melayan Ail dan Baby. Steamboat soup boleh dipilih mengikut selera masing-masing. Antaranya tomyam, chicken dan beberapa jenis Korean soup

Sedap Fawwaz menikmati dishes pilihan dia. Expert ber'chop stick' pulak tu

Kalau nak cerita panjang, nanti mengidam nak ke restoran ni lagi. Sesungguhnya ia amat berbaloi. Dengan bayaran lebih kurang RM110, anda akan berpuas hati menikmati steamboat dan BBQ buffet tanpa had. Itu lah Seoul Garden, the Korean-styled BBQ buffet reataurant.


2 comments:

Mijoe said...

dimanakah tempatnye itu? di melaka kah?

Dwen Ihsan said...

yg hini kt seoul garden kt one utama..ada lagi kt plaza pantai and ioi mall..